Tuesday, July 20, 2010

Umno desperado — Zaid Ibrahim

20 JULAI — Sebagai seorang bekas ahli parti Umno yang telah lama memberi sumbangan dan khidmat sokongan pada parti tersebut — dan walaupun telah dipecat dan dimaki hamun setiap masa dan ketika — saya berasa kasihan melihat Umno yang begitu lemah atau ‘pathetic’ dan hilang maruah sejak kebelakangan ini.

Setiap hari mereka meminta belas kasihan PAS untuk menyelamatkan mereka.  Mereka tidak berhenti-henti bercakap pasal ‘Selamatkanlah Melayu dan Islam’ sedangkan kita semua tahu maksud yang tersirat ialah ‘Selamatkanlah Umno yang sudah hilang kepercayaan Rakyat sambil bergelumur dengan masalah dalaman hari ini.’

Yang terakhir sekali, Presiden Umno meminta PAS bersetuju bertemu tanpa sebarang syarat... link to read more


All comments are good comments. There are no bad comments or good comments. So everyone have the right to comment. How about you?

2 comments:

Anonymous said...

Mr.Bala can i have your house address and Hp no pls?

lvbala said...

Someone asking for my house address and hp no. May I know who is this and you knew my name very well. Sorry. Strictly SMS only at 0173386835.

Now Everyone Can't Fly - JOE SAMAD

When I read this column, it does hit my head and the story can be related to my experience traveling to East Malaysia for work purpose back ...